Asistentka

Máte za sebou studium na střední/vysoké škole a přemýšlíte, kam nasměrovat svou kariéru? Máte zkušenost s administrativní podporou nebo přímo z role asistenta /asistentky v obchodní společnosti? Nedělá Vám problém domluvit se anglicky? Baví Vás orientovat se v chaosu a dávat věcem řád?

Chcete svou osobností a zkušeností přispět k fungování exportu a zlepšení jeho úrovně?

Budete pravou rukou jednatele společnosti, při jeho zahraničních cestách budete přijímat objednávky, řešit ad hoc vzniklé situace, koordinovat s ním rozběhlé i nové obchodní případy s cílem uspokojit zákazníka

Na práci nebudete sami, ve společnosti je sdílná a kooperativní atmosféra, kdy na všechny problémy, které nebudete umět řešit, naleznete odpověď v okolí.

Vaše práce zasáhne do oblasti obchodu, marketingu, logistiky, celní problematiky, všechno Vás naučí.

Vaše nová práce na vás čeká v Praze.

Co budete dělat?

  • Budete kontaktní osobou pro zahraniční klienty společnosti, kteří se na Vás budou obracet s objednávkami exportních zásilek

  • Budete v úzkém kontaktu s jednatelem společnosti pro řešení a vedení obchodních případů

  • Vaším úkolem bude dohled nad logistickými partnery (export do zemí mimo EU), celní agenda, komunikace se zahraničními klienty

  • Na pozici budete spolupracovat s dalšími odděleními společnosti, s marketingem, logistikou, účetním i obchodním oddělením

  • Budete mít volnou ruku v nastavování/změně/optimalizaci pracovních procesů tak, aby vše probíhalo hladce, bezchybně a vylepšila se úroveň poskytovaných služeb

Jaké dovednosti a znalosti využijete v téhle práci?

  • Máte středoškolské/vysokoškolské vzdělání nejlépe v oblasti zahraničního obchodu a managementu (není podmínkou)

  • Máte krátkou praxi v administrativě, nejlépe jako asistent/ka ředitele nebo jednatele

  • Máte vynikající mluvený projev v českém i anglickém jazyce

  • Dokážete si poradit a jít přímo k jádru věci

  • Jste houževnatý/á a dotahujete věci do konce

  • Dokážete si zorganizovat priority

  • Domluvíte se s různými typy osobností

Co získáte a na co se můžete ve své práci těšit:

  • Možnost nastavovat, optimalizovat, vytvářet procesy exportu

  • Budete pracovat ve firmě, kde jsou lidé, i vzájemné pracovní vztahy, důležité a respektované

  • Stabilní práci na mnoho let

  • Velmi dobré finanční ohodnocení

  • Možnost posunout se do oblasti, ve které se budete cítit naplněný/á, manažerská role v exportu, role obchodníka, marketéra apod.


Máte zájem o tuto pozici?
PAK UDĚLEJTE DALŠÍ KROK!

Pošlete nám svůj motivační dopis a životopis na adresu:

prace@ziskamdobroupraci.cz

Do předmětu emailu uveďte
NÁZEV POZICE

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Přejete si dostávat nabídky práce
ve ADMINISTRATIVĚ na svůj email?
Zadejte svou emailovou adresu
a my vám je budeme rádi posílat.