Asistentka

Máte za sebou studium na střední/vysoké škole a přemýšlíte, kam nasměrovat svou kariéru? Máte zkušenost s administrativní podporou nebo přímo z role asistenta /asistentky v obchodní společnosti? Nedělá Vám problém domluvit se anglicky? Baví Vás orientovat se v chaosu a dávat věcem řád?
Chcete svou osobností a zkušeností přispět k fungování exportu a zlepšení jeho úrovně?
Budete pravou rukou jednatele společnosti, při jeho zahraničních cestách budete přijímat objednávky, řešit ad hoc vzniklé situace, koordinovat s ním rozběhlé i nové obchodní případy s cílem uspokojit zákazníka
Na práci nebudete sami, ve společnosti je sdílná a kooperativní atmosféra, kdy na všechny problémy, které nebudete umět řešit, naleznete odpověď v okolí.
Vaše práce zasáhne do oblasti obchodu, marketingu, logistiky, celní problematiky, všechno Vás naučí.
Vaše nová práce na vás čeká v Praze.
Co budete dělat?
-
Budete kontaktní osobou pro zahraniční klienty společnosti, kteří se na Vás budou obracet s objednávkami exportních zásilek
-
Budete v úzkém kontaktu s jednatelem společnosti pro řešení a vedení obchodních případů
-
Vaším úkolem bude dohled nad logistickými partnery (export do zemí mimo EU), celní agenda, komunikace se zahraničními klienty
-
Na pozici budete spolupracovat s dalšími odděleními společnosti, s marketingem, logistikou, účetním i obchodním oddělením
-
Budete mít volnou ruku v nastavování/změně/optimalizaci pracovních procesů tak, aby vše probíhalo hladce, bezchybně a vylepšila se úroveň poskytovaných služeb
Jaké dovednosti a znalosti využijete v téhle práci?
-
Máte středoškolské/vysokoškolské vzdělání nejlépe v oblasti zahraničního obchodu a managementu (není podmínkou)
-
Máte krátkou praxi v administrativě, nejlépe jako asistent/ka ředitele nebo jednatele
-
Máte vynikající mluvený projev v českém i anglickém jazyce
-
Dokážete si poradit a jít přímo k jádru věci
-
Jste houževnatý/á a dotahujete věci do konce
-
Dokážete si zorganizovat priority
-
Domluvíte se s různými typy osobností
Co získáte a na co se můžete ve své práci těšit:
-
Možnost nastavovat, optimalizovat, vytvářet procesy exportu
-
Budete pracovat ve firmě, kde jsou lidé, i vzájemné pracovní vztahy, důležité a respektované
-
Stabilní práci na mnoho let
-
Velmi dobré finanční ohodnocení
-
Možnost posunout se do oblasti, ve které se budete cítit naplněný/á, manažerská role v exportu, role obchodníka, marketéra apod.
Máte zájem o tuto pozici?
PAK UDĚLEJTE DALŠÍ KROK!
Pošlete nám svůj motivační dopis a životopis na adresu:
Do předmětu emailu uveďte
NÁZEV POZICE
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Přejete si dostávat nabídky práce
ve ADMINISTRATIVĚ na svůj email?
Zadejte svou emailovou adresu
a my vám je budeme rádi posílat.